Pregled objav v obdobju 2014-2016

 
Želijo jesti teletino, a ne videti krvi zaklanega teleta
Oliver Frljić: Naše nasilje in vaše nasilje

Radikalizacija mej vzdržljivosti
Sterijino pozorje 2017, pogovor s programsko selektorico Marino Milivojević Mađarev

Oblast se menjava, država ostaja ista
Oliver Frljić: Trilogija o hrvaškem fašizmu (Bakhe, Aleksandra Zec, Hrvatsko glumište)

Trajna okupacija, nenehni upor
Lordan Zafranović, Karpo Godina: Okupacija u 26 slika

Kako zapolniti prazen prostor, ki ga v nas ustvarja vojna
Nada Kokotović, Mira Furlan: Kasandra

Ne gre za državo
Andrej Jus: Če si srečen

Mehanska telesa delavskega razreda
Jelena Rusjan: Überškrip

Pokazati tisto, česar nas je najbolj strah
13. Luksuz festival poceni filma, sedem nagrajenih kratkih

Razumevanje družbe s pomočjo filma – in obratno
Tri Kinotekine knjige: Tretji film; Kino ali imaginarni človek; Teorija filma

Melanholija s potencialom
Matija Ferlin: Staging a Play

Jutri je nova priložnost
31. Festival LGBT filma

Dvorezni meč insceniranega konflikta
Ana Vujanović, Saša Asentić: Communitas na izpitu

Etude o komunikaciji in nerazumevanju
Čakajoč Supermana: A.B.S.I.N.T., režija Sara Lucu

Pametnejša vlada kot neprepričljiv odgovor na krizo predstavništva
O(b) predavanju Marca Steinberga “Preoblikovanje naše prihodnosti” na Design Biotopu

“Da so vse to le sanje”
Kometar ob izidu knjige Filmus Slobodana Šijana

Koreografija neplesnih teles
Projekt Metodologije beleženja sodobnega plesa

Kazalište-pozorište-gledališče-teater, kraj, kjer živi svoboda
Oliver Frljić: Kompleks Ristić

Srečni Sizif
Šest predstav in en pogovor na 18. festivalu Mladi levi

Pluti je treba, ne živeti (črtica o kritiki)
(kolumna)

Vandalizem, izraz upora in izgovor za represijo
(kolumna)

Od kapitala do izbrisa
Komentar konference ob razstavi NSK od kapitala do kapitala v Moderni galeriji

Poskusi preletov čez meje gledališča
9. festival Prelet: Novo mesto – ReadymadeA gdje je revolucija, stoko?; Koprodukcije Trojka

Urbanistična protislovja Ljubljane in (pre)veliko vprašanje prihodnosti urbanizma
Komentar ob razstavi in konferenci MAO Prihodnost urbanizma

Performans, ki režira samega sebe
Oblivia: Muzej postmoderne umetnosti; Super B; Ka-boom

Fenomenologija, refleksija, arhiviranje in sive ekonomije filma
Štiri izdaje Slovenske kinoteke: Fenomenologija filmaStanley CavellArhivska mrzlicaSive ekonomije filma

Dobiček nad ljudmi: politični dokumentarci na Festivalu dokumentarnega filma
Izbor filmov s 17. FDF

Seksistična izjava leta: “Niste še poročena? No, s tem se ukvarjajte.”
16. Rdeče zore

Odkrivanje manj dostopnih, “ne-zahodnih” filmov
Ne-zahodni anti-kanon, filmski program Slovenske kinoteke

O koreografskih praksah in potezah
Premislek ob diskusiji “Koreografske prakse” na festivalu Gibanica

Tvoj original
Rok Vevar, Jana Menger: Banana split

Kako se ne izgubiti v koordinatah oblasti
Franz Kafka: Grad, režija Janusz Kica

Krč med potencialom in podrejenostjo arhitekture
7. razstava Arhitektura inventura

Nemogoči balet
Hodworks: DawnConditions of Being a Mortal

Danes, ko postajam pionir …
Simona Semenič: 1981, režija Nina Rajić Kranjac

Črna luknja
Back to Black, razstava v galeriji Equrna, kurator Arne Brejc

O potencialnosti smrti
Via Negativa in Oblivia: In tako dalje in tako naprej

Fluidnost identitet v družbi neenakosti
30. Festival LGBT filma

Kaj (nam) ostane po uporu
Leja Jurišić, Petra Veber: I Fear Slovenia

Ples kamer, gib teles
Plesni film EnKnapGroup: Vašhava

BIO v mestu stebričkov
50. Bienale oblikovanja v kontekstu trenutnih urbanističnih razmer v Ljubljani